dijous, 21 de juny del 2007

Anuncis

Quan he acabat d'escriure el blog de fa una estona ja estava de bon humor. Però ho volia estar més i he decidit anar a passejar pel Youtube per veure anuncis d'aquests divertits (la majoria retirats per queixes d'associacions de consumidor idiotes). Us podeu creure que volen retirar o han retirat l'anunci de la pizza de Casa Tarradellas perquè el nen es menja tot sol una pizza sencera? Jo havia pensat queixar-me per aquest anunci, però no pas perquè el nen es menja tota la pizza, detall en el que no m'havia ni fixat! M'indignava que presentessin la pizza com un àpat tradicional de Catalunya. Pregunteu-li als vostres avis si ells o els nostres pares menjaven pizza feta amb els productes de la terra??? Però queixar-se perquè el nen es menja tota la pizza? I què passa amb aquells anuncis que ens presenten bolleria industrial com si fos la cosa més sana i que més alimenta als nostres fills? aquests no els retiren? Aquest matí he llegit un blog d'un malalt de tele com jo que parlava dels anuncis retirats i hi sortia aquell tan bo de dos nens que fan el soroll del cotxe i un fa pauses per canviar de marxa (i respirar) i l'altre no. Una associació de mares va fer que el retiressin perquè podia posar en perill els nens si ho imitaven. Potser tenen nens imbècils i amb tendències suïcides? Potser sí, amb les mares que tenen no els deu quedar cap altre solució, però no m'imagino la meva filla de 2 anys competint amb la seva cosina de 3 per veure quina mor més tard! I recordeu aquell altre que anunciava el Madrid-Barça i que un conductor que va despistat té un accident que semblava mortal però s'aixeca perquè "no és un bon mment per morir"? També van fer que el retiréssin. Home, no és l'anunci amb més bon gust del món però no em sembla que pugui ofendre ningú. Crec que es van queixar associacions de víctimes d'accident. Entenc que puguin estar sensibilitzats amb el tema, un tema que segurament ens ha tocat de molt a prop a molts de nosaltres, però no en fem un gra massa? Ah! I no oblideu els anuncis retirats de Bocatta. D'aquells que lloaven la dieta tradicinal i mediterrania amb productes de qualitat. Els pagesos (no sé quins perquè jo en conec que no s'han sentit ofesos) els van fer retirar perquè no els agradava la imatge que es donava d'ells. Us podeu creure que hi hagi gent que organitzi associacions per queixar-se dels anuncis? Això deu suposar, com totes les associacions, temps, diners i treball. A vosaltres us sobra temps, diners o ganes de fer més feina per dedicar-vos a reclamar que retirin anuncis? L'humor és quasi sempre (o sempre) ofensiu per algú. Sempre riem de desgràcies o problemes aliens i lloem aquelles persones que poden riure de si mateixes. US PROPOSO UN REPTE: ENVIEU-ME ANUNCIS, ACUDITS, GAGS, MONÒLEGS...QUE CREIEU QUE NO SÓN OFENSIUS. JO US BUSCARÉ L'ASSOCIACIÓ D'IMBÈCILS QUE ES QUEIXI. Apa siau, ara sí que crec que he acabat el dia. Bona nit i que descanseu

1 comentari:

Ssunyer ha dit...

Només et volia donar les bones nits...ets molt profunda, mai m'hagués possat a analitazar tant un anunci de la tv!!!!
Bueno, ens veiem demà
Que siguis feliç