dijous, 21 de juny del 2007

AVUI ÉS MASSA TARD

Avui també escriuré poc. Volia aprofitar que l'Ori treballava per dedicar-me una estona al blog, i de fet li he dedicat tot el vespre però he tingut molts problemes de novata. He volgut penjar l'anunci d'en Vice de Cervesa Ambar però no es reproduïa. Després d'interntar-ho una estona he decidit posar-hi música enlloc del video i aleshores he vist com afegir el video d'en Vice des de la llista de música. I m'he liat a buscar les cançons que m'agradaven i fegir-les a la llista. Explicat així sembla fàcil, i potser o és, però el cas és que he perdut més de tres hores i ha arribat l'Ori. Ja sabeu que no li agrada que em penji de l'ordinador quan podem estar junts i, com a venjança, m'ha fet veure una peli de patinadores adolescents!!! Aquesta me la paga. Encara no sé com però la venjança serà terrible. Bé, abans de despedir-me vull dedidar-vos un pensament a alguns de vosaltres: 1er pensament pel meu xurri, que em tortura veient pelis d'adolescent però l'adoro. 2on pensament per la Silvi, que s'ha endinssat amb mi en el meravellós món dels blogs. 3er pensament per l'Imma, que encara no se'n fia d'aquestes coses però riurà llegint-les. 4rt pensament per en Vice, el trobem molt a faltar i veure'l a ell en qualsevol anunci o obra de teatre és més emocionant que trobar-se en George Clooney al restaurant. I ja està, prou pensaments per avui Bona nit